Alla inlägg den 27 januari 2019

Av Annica och Kent Lindholm - 27 januari 2019 11:01


Tidsomställningen har gått riktigt bra den här gången. Vi vaknade halv sex i morse och det är vi nöjda med. I går var det morgonkaffe här redan klockan halv 5.

Klockan 7 var vi ute och skottade. Det har kommit några dm snö men den är kall och lätt så det går bra att skotta.
.


I dag blir vi bara hemma. Micke och Lena skulle titta förbi i övrigt händer det nog inte så mycket hos oss.
.


Thea tycker att det är ganska skönt att vara hemma tror jag. Här ligger hon och snuttar och trampar som en katt på sin mamma (dynan till hundbädden). Jag trodde inte att hundar gjorde så men tydligen är det inte helt ovanligt enligt den hundsidan som jag hittade på nätet.
.


Här vilar Thea under filten med mig. Snacka om att man kan bli fånig när man köpet hund, vi beter oss som vi har fått barn igen.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards