Alla inlägg under april 2014

Av Annica och Kent Lindholm - 30 april 2014 20:24


Sköna maj välkommen..... Här snöar det för fullt nu. Vi har trotsat vädret och tänt vår brasa tillsammans med grannarna Ander och Tuk.

Nu sitter Cicci och jag inne i värmen från kaminen och det är betydligt mysigare än att stå ute och frysa.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 30 april 2014 17:28


Vad är det som händer. Ska det bli vinter igen eller är det detta som kallas Aprilväder. Hörde på nyheterna i går att det kommit två dm nysnö i Kiruna, jag undrar hur mycket snö/hagel det tänker komma här.

Kent och Hannes är ute och fixar majbrasan. Jag marinerar köttet som snart ska grillas på utegrillen. Och då kommer detta väder, fy fy fy.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 27 april 2014 19:33


Ont ska med ont fördrivas! Är det inte så ordspråket säger, ja då har jag i alla fall följt det till punk och pricka i helgen.

Just nu värker det i muskler som jag inte ens visste att jag hade och så har det varit hela helgen. Men oh, vad vi har fått mycket gjort. Nu är det inte allt för mycket kvar innan vi ringer mäklaren.

Än en gång - Tusen tack till min stora familj som jobbat hela helgen hos oss!

Se så fint det blev.


Micke


Kent vid grillen


Jörgen och Alfons

Av Annica och Kent Lindholm - 26 april 2014 20:29


I dag har det verkligen hänt mycket på vårt sommarställe. Hela familjen är på plats i helgen och jobbar på husen. Vi har målat, snickrat och satt ny plåt på vindskivorna bl.a Det är otroligt vad mycket man hinner med på om man hjälps åt.

Tusen tack till er alla.
.



[Bild]


Det gäller att hålla barnen sysselsatta om det ska bli något gjort.

[Bild]

Av Annica och Kent Lindholm - 21 april 2014 21:34


Ja påsken blev riktigt bra trots att vi varit dåliga båda två. I dag har även vi fått känna av värmen ordentligt. Det blev årets första frukost på altanen i morse.

Det har varit mycket familj i helgen. I dag har vi grattat Micke som fyller 39 år i morgon. Helt otroligt vad "barna" har blivit stora :). Som vanligt bjöd Line på mycket gott fika.

I morgon är det vardag igen och då ska även Kent gå tillbaka till jobbet efter många sjukveckor hemma. Jag hoppas verkligen att det går bra och att ryggen inte börjar värka igen och att hans hosta blir bättre.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 19 april 2014 21:58


I dag har vi haft nästan hela familjen samlad på påskmiddag. Eftersom både Kent och jag är lite dåliga så fick det bli hemma i år. Det känns lite trist att inte vara i stugan en helg som denna.

Petra och Jörgen överraskade oss all med att förlova sig i dag. Så himla roligt för dom och för oss alla i familjen.
Riktigt stort grattis och all lycka till er båda, Petra och Jörgen.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards