Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Annica och Kent Lindholm - 25 januari 2014 18:11


Nu är det varmt och mysigt i stugan. Middagen är snart färdig. Det känns verkligen mysigt just nu och jag känner hur ångesten kryper närmare inpå när jag tänker på att vi troligast kommer att sälja till sommaren.

Tänk här har Kent slagit in nästan alla spikar. Här har vi stretat och jobbat och vänt på varenda krona i vår ungdom för att få det som det är i dag, så trivsamt. JA det finns verkligen många fina minnen i dessa väggar.
.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Annica och Kent Lindholm - 25 januari 2014 13:43


Jag borde börja packa inför vår resa på torsdagsmorgon men hittar på allt annat att göra i stället. Tänk att det ska vara så trist att packa men så roligt att resa.

Jag har i alla fall alla resehandlingar klara. Jag har hämtat ut mina mediciner på Apoteket så lite är på gång i alla fall.

Ellen och jag har varit ner till stugan och satt igån värmen för fullt på alla element och i kaminerna. Jag har också handlat inför middagen som ska tillagas i stugan. Micke med familj blir våra matgäster i dag.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards