Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Annica och Kent Lindholm - 26 februari 2014 03:22


Jag blev förkyld härom dagen så i förrgår blev det en kryapåmig dag på hotellet. Jag var till Apoteket och köpte lite piller och kände mig bättre redan i går. Jag vill verkligen inte ha var i bihålorna när vi ska flyga hem, det kan göra ordentligt ont.

Det har inte hänt så mycket de sista dagarna annat än att vi har träffat ett trevligt par från Sundsvall som vi har varit tillsammans med en hel del. I gårkväll var vi på Bellmans och åt och sedan gick vi ner till Orchid och tog en drink. Där var allt sig likt. 

När man återkommet år från år så känner man igen många som också varit här ofta. Vissa bara hälsar man på och andra blir vänner. Bl.a har vi träffat ett mycket trevligt par från Piteå (Bertil och Sigrid) som är här nere tre månader varje år. 

Det har varit riktigt stora vågor här i Karon sista dagarna, så höga så att man måste dyka i dom för att inte spolas över. I dag ska vi åka till Kata med Jeanette och Micke i hopp om att vågorna är lite mindre höga där.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards