Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 8 januari 2013 20:45


Ellen är hos oss i kväll och tränar geografi så nu kan både hon och jag alla länder i Europa samt Nord och Syd Amerika. Vi laddade ner ett jättebra träningsprogram på datorn. Tänk vilka bra hjälpmedel det finns för att lära numera.

Kent har sprungit elljusspåret två varv med Tova som ville ut och åka skidor i kväll också. Kanske dags för honom att köpa längdskidor om han ska vara ute och träna med barnen.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 8 januari 2013 14:18


I dag har jag lunchat med bästa Gunbritt Lindberg på Ikea. Jag tror att det är 20 år sedan vi sågs senast men det kändes som det var i går. Gunbritt var en av de bästa arbetskamraterna jag haft genom åren. Vi var som stöpta i samma form och hade otroligt roligt tillsammans.

När vi satt och pratade kändes det nästan som tiden stått stilla, hur trevligt som helst. Ja tänk vad mycket man kan ta sig för nu när det inte är jobbet som tar den mesta tiden. Nu får vi se till båda två att vi inte tappar bort varandra igen, eller hur...
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards