Alla inlägg den 11 november 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 11 november 2013 10:17


I dag känner jag mig riktigt nöjd med min morgon. Jag vaknade tidigt och klev upp och tände en brasa i kaminen. När Kents klocka ringde hade jag gjort mysigt i köket och kokat kaffe till honom.
.


När Kent åkte iväg till jobbet strax efter sju följde jag med till Skottdund och tog en riktigt rask promenad hem på ca 50 minuter. Så himla skönt.

Jag har också fått telefonsamtal från jobbet. I morgon ska jag vara på Höglundaskolan. Det ska verkligen bli roligt att återse min gamla skola där jag gick från 5:an till 9:an.

Så här såg skolan ut på den tiden.
.


Det här är gymnastikhuset. Jag kommer så väl ihåg hur vi gick bakom huset och tjuvrökte. Senare ordnade dom en rökruta på baksidan av huvudbyggnaden, utanför lärarrumnet men där ville vi inte hålla till. Skönt att jag för många år sedan slutade röka.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards