Alla inlägg den 18 april 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 18 april 2013 10:50


I dag fick jag ställa klockan på väckning för ovanlighetens skull. Jag skulle vara i stan klockan 08:30 för att välja plissegardiner till våra nya fönster. Jag valde vitt i kök och hall och svart i de övriga rummen. Det kommer att bli jättebra, jag är så glad att vi fått fingrarna ur och beställt nya fönster.

Jag undrar vad vi ska göra av alla gamla fönsterrutor? Kanske kan jag få Kent att bygga ett lusthus i stugan. Det skulle vara mysigt med ett uterum som kunde fungera både som sommarkök och växthus. Vi får se vad han med hammaren säger.

Jag var också en sväg till Kent på jobbet. Barnen ska få måla hjärtformade tavlor på Tovas kalas i morgon och Kent ska sågar ut dom i lämplig träfaner. Jag glömde att fixa mallen i går så det var den jag var dit med, jag ville även se vilken träfaner han valt ut. Hon med alla fingrar i syltburken, är det jag det :)

Ute spörengnar det nu, sånt där riktigt sommarregn som smattrar på plåttaket. Det låter underbart i mina öron, nu är det snart sommar. Härligt!

Nu ska jag städa och fixa lite här hemma innan det är dags att åka och jobba några timmar på fritids.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards