Alla inlägg den 29 april 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 29 april 2013 19:03


Idag har jag jobbat som mattant och det känns i hela kroppen. Muskler som jag inte visste att jag hade ger sig nu till känna lite varstans i kroppen. Heltid som mattant skulle nog göra gamla mig till en riktig atlet. I kväll hoppar jag över min kvällspromenad, har säkert bränt kalorier i dag som motsvarar en mils promenad i rask takt.

När jag kom hem var det full rulle med barn i huset, här var Petra med Tova och Dante, Elsa följde med mig hem från skolan och så kom Alfons för Cicci behövde barnvakt en stund. Bjuda på middag, inga problem det blev Thaikiosken. Sedan blev det lek och bus främst i min obäddade säng, pojkarna härjade på så jag blev alldeles slut. Phu, det är härligt med ungar, nästan jämt i alla fall ;)

Nu har alla åkt hem till sitt och jag är ensam, Kent har åkt iväg med en kompis och jag kopplar av i min ensamhet, skönt.

I morgon ska av packa och planera för ett Valborgsfirande i stugan. Det blir en lugn Valborg utan gäster och egen majbrasa. Det finns alltid ris och diverse annat som ska bort och då är det bra att passa på tillfället och göra en egen brasa.
.


Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards