Alla inlägg den 16 april 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 16 april 2013 08:41


I dag känner jag mig riktigt trött och stum i kroppen. Det tar flera dagar att få kroppen i balans numera efter några onyttiga dagar. Hela kroppen skriker efter vätska och sötsaker och det är jättesvårt att låta bli att stoppa i sig fel saker. I går blev det stuvade snabbmakaroner till middag, hur fel är inte det för en diabetiker. Jag bakade till och med en kaka men den blev inte god, nån där uppe kanske som hjälpte mig, hade den blivit bra hade jag väl ätit upp hela kakan själv.

Jag hämtade Tova på skolan i går, dom ringde till Petra och sa att hon inte mådde så bra och Petra kunde inte åka ifrån jobbet. Jag tror inte att hon var så dålig, hon var nog bara lite mammasjuk.

På kvällen var vi barnvakt åt Ciccis barn. Cicci och Tomas åkte till Kent (Tomas pappa) som tyvärr inte mår så bra nu pga sin sjukdom. Jag håller båda tummarna att han blir bättre igen.

I dag ska jag unna mig några timmar i solen. Tänk vilken lyx att vakna på morgonen och få göra precis vad man vill och inte känna någon stress för allt man måste göra, numera finns det inga måsten för mig. Underbart!
.



Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards