Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 13 maj 2013 21:59


I dag fyller mitt barnbarn Elsa 11 år. Vi har varit och grattat henne nu i kväll.


Jag minns exakt vad jag gjorde den dagen hon såg dagen ljus. Vi var barnvakt åt Elsas storasyster Ellen och var på lekplatsen i Haga, där vi bodde då. Så ringde det äntligen i mobilen, jag ryckte den snabbt ur fickan och svarade. I luren var det en kollega och jag förklarade situationen och sa att jag ville vara tillgänglig på telefonen för Cicci. Hon i andra ändan slutade aldrig prata utan berättade om den ena efter den andra som fått barn och barnbarn. Ja en del förstår inte när de stör och när de inte stör. Så ringde äntligen Cicci och berättade att allt gått bra. Ja det är stora dagar de dagar barnbarnen kommit till världen.


Jag tänker på en av Lillbabs låtar som lyder - Vem du än är så välkommen till världen, jag ska va me vart du än ställer färden. Ja så är det Elsa, mormor kan du och dina kusiner alltid lita på.


Grattis Elsa, mormor älskar dig!
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards