Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 28 maj 2013 23:27


I dag har jag varit på Birsta med Petra och Tova. Dom hittade jättefina examenskläder till Tova. Jag köpte två sommarlätta klänningar och två par skor. När Kent fick se mina nya röda skor sa han - Vad är det här? Dom var inte fina. Det är Dockstatoffeln som har funnit i alla tider, jag minns dom väl sedan jag var barn. Dom kommer säkert att bli en favorit, numera är det fotvänliga skor som gäller. Tiden när skorna skulle vara tuffa och högklackade känns numera förbi.

När vi kom hem blev det pannkaksmiddag med rårörda jordgubbar, så himla gott.

I kväll har det inte blivit så mycket gjort, boken jag fick i morsdagspresent är mycket bra och i kväll har det blivit några timmar med den.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards